Rower Specialized Tarmac SL7 Comp - Rival eTap AXS
Opis
Dzięki nowej 12-biegowej grupie SRAM Rival eTap AXS, która wprowadza bezprzewodową zmianę przełożeń dostępną dla wszystkich, oraz szybko toczącym się oponom Turbo Pro 700x26mm, nowy Tarmac zapewnia osiągi w bardziej przystępnej cenie.
- Podczas gdy aerodynamika była kluczowa dla rozwoju Tarmaca i wszystkich naszych rowerów wyścigowych, masa była drugim priorytetem. Wcześniej „rowery aero” zawsze miały lekką nadwagę - im bardziej zmniejszaliśmy opór, tym więcej przybierały na masie. W przypadku nowego Tarmaca nasza filozofia projektowania polegała na utrzymaniu masy na poziomie lub poniżej limitu UCI po wyjęciu z pudełka, bez poświęcania aerodynamiki. Z pomocą przyszła technologia FreeFoil Shape Library i FEA oraz kilka sztuczek inżynieryjnych najlepszych inżynierów w branży. Dostarczyliśmy ramę, która waży zaledwie 920 gramów, nie tracąc ani grama aerodynamiki, sztywności ani jakości jazdy.
- Kontynuując nasze dążenie do stworzenia idealnego roweru wyścigowego, zastosowaliśmy naszą filozofię Rider-First Engineered ™, aby zapewnić, że nowy Tarmac jest jak dotąd najbardziej wyważonym i najlepiej prowadzącym się Tarmac'kiem - niezależnie od rozmiaru. Wraz z najlepszymi kolarzami testowymi na świecie z naszych trzech zespołów World Tour - Boels-Dolmans, Deceuninck-Quick-Step i Bora-hansgrohe - wprowadziliśmy zmiany w Tarmac'u na podstawie tysięcy kilometrów pokonanych na drodze. Zrównoważyliśmy jakość jazdy między przednią a tylną częścią roweru, tak aby nawet najdłuższe dni w siodle nadal były wygodne - a wszystko to bez poświęcania legendarnych właściwości jezdnych Tarmaca i zwinności w wyścigach.
- Opierając się na doświadczeniach z Venge, nowy Tarmac wykorzystuje prostą integrację, aby stworzyć czysty, szybki kokpit, z który jest łatwy w obsłudze. Poprawiliśmy prowadzenie przewodów dla każdej konfiguracji - mechanicznej zmiany przełożeń, tradycyjnych mostków, okrągłych kierownic itp. - wszystko przy zachowaniu właściwości aerodynamicznych. Te same cechy sprawiają, że nowy Tarmac jest łatwy w obsłudze i przy podróżowaniu.
Rama
Tarmac SL7 FACT 10r Carbon, Rider First Engineered™, Win Tunnel Engineered, Clean Routing, Threaded BB, 12x142mm thru-axle, flat-mount disc
Widelec
FACT Carbon, 12x100mm thru-axle, flat-mount disc
Kierownica
Specialized Shallow Drop, 6061, 70x125mm, 31.8mm clamp
Mostek
Tarmac integrated stem, 6-degree
Owijka
Supacaz Super Sticky Kush
Siodło
Body Geometry Power Sport, steel rails
Sztyca
2021 S-Works Tarmac Carbon seat post, FACT Carbon, 20mm offset
Zacisk sztycy
Tarmac integrated wedge
Przedni hamulec
SRAM Rival, hydraulic disc
Tylny hamulec
SRAM Rival, hydraulic disc
Manetki
SRAM Rival eTap AXS
Przednia przerzutka
SRAM Rival eTAP AXS, braze-on
Tylna przerzutka
SRAM Rival eTap AXS, 12-speed
Kaseta
SRAM Rival, 12-speed, 10-36t
Mechanizm korbowy
SRAM Rival
Zębatki
48/35T
Suport
SRAM DUB BSA 68
Łańcuch
SRAM Rival 12-speed
Przednie koło
DT Swiss R470 rim, 20mm internal width, tubeless ready, 24h, Specialized full sealed bearing thru axle hub, centerlock disc, DT Swiss Champion 14G stainless steel spokes, DT Swiss brass nipples.
Tylne koło
DT Swiss R470 rim, 20mm internal width, tubeless ready, 24h, Specialized full sealed bearing thru axle hub, centerlock disc, DT Swiss Champion 14G stainless steel spokes, DT Swiss brass nipples.
Przednia opona
Turbo Pro, 60 TPI, folding bead, BlackBelt protection, 700x26mm
Tylna opona
Turbo Pro, 60 TPI, folding bead, BlackBelt protection, 700x26mm
Dętki
Presta, 48mm valve
* Specyfikacja może ulec zmianie bez wcześniejszego powiadomienia