Rower Specialized Epic EVO Comp
Opis
Podczas gdy Epic EVO ma pozornie skromny wzrost skoku zawieszenia o 20 milimetrów z przodu w stosunku do swojego partnera ze stajni Epic i zaledwie o 10 milimetrów z tyłu, pracowaliśmy w nadgodzinach, aby upewnić się, że zostało to zaimplementowane w sposób, który sprawi, że powiesz „ Whoa!”, gdy tylko dotrzesz do pierwszego odcinka singletracku.
Starannie zaprojektowane, aby zachować jak najwięcej ze standardowej wydajności Epic, nowa kinematyka zawieszenia EVO współpracuje z dostosowanym przednim i tylnym zawieszeniem Rx XC Tune, aby zapewnić maksymalne wykorzystanie każdego centymetra skoku z beczki, a jednocześnie oferuje zwiększoną charakterystykę zapobiegającą przysiadom w celu poprawy wydajności pedałowania.
Dzięki wielu praktykom w wyprzedzaniu zakrętu, Epic EVO pretenduje teraz do najskuteczniejszej iteracji naszej progresywnej geometrii XC, jaka kiedykolwiek pojawiła się w Epic. Jest również bardziej wszechstronny niż kiedykolwiek dzięki nowemu tylnemu końcowi wyposażonemu w flip-chip, który umożliwia rowerzystom regulację kąta główki ramy i wysokości suportu w celu łatwego dostosowania właściwości jezdnych Epic EVO.
Utrzymanie Epic EVO Comp we właściwym miejscu to dobrze wyważona mieszanka komponentów obejmująca mocne czterotłokowe hamulce SRAM G2 RS, regulowana sztyca X-Fusion Manic i widelec RockShox SID Select.
- Odwróć, aby zgrać: Dostosuj jazdę na karbonowej ramie Epic EVO FACT 11m, aby dopasować ją do preferowanych właściwości jezdnych dzięki prostocie flip-chip, która pozwala rowerzystom zmniejszyć kąt główki ramy EVO o pół stopnia, jednocześnie obniżając wysokość suportu o 10 milimetrów.
- Regulowana sztyca X-Fusion Manic oferuje bezstopniową regulację skoku za pomocą zgrabnej zdalnej dźwigni zmiany biegów, co zapewnia bezproblemową obsługę, gdy robi się niebezpiecznie.
- 4-tłoczkowe zaciski w rowerze XC? Cóż za cudowny czas na życie — 4-tłoczkowe zaciski SRAM G2 RS oferują mnóstwo płynnej, kontrolowanej mocy, aby utrzymać w ryzach nowo odkrytą prędkość EVO.
- Obręcze przystosowane do zastosowania bezdętkowego mają nowoczesną 30-milimetrową szerokość wewnętrzną, dzięki czemu opony osiągają idealny profil i powierzchnię styku zapewniając optymalną przyczepność.
Chainrings
32T
Bottom Bracket
SRAM DUB, BSA 73mm, Threaded
Shift Levers
SRAM GX, trigger, 12-speed
Rear Derailleur
SRAM GX Eagle, 12-speed
Chain
SRAM NX Eagle, 12-speed
Cassette
Sram XG-1275, 12-speed, 10-52t
Crankset
SRAM, X1 Alloy Eagle, 12-speed
Stem
Alloy Stem, 35mm clamp, 60mm
Saddle
Body Geometry Power Sport, steel rails
Handlebars
Specialized Alloy, 20mm rise, 35mm, 760mm wide
Tape
Specialized Trail Grips
SeatPost
X-Fusion Manic, 30.9, 125/150 Travel, 0mm offset
Rear Hub
Specialized alloy, sealed cartridge bearings, 6-bolt, 148mmx12mm thru-axle, 28h
Spokes
DT Swiss Industry
Rims
Specialized 29, 27mm inner width, 28h, tubeless ready
Front Tire
Specialized Ground Control, GRID Casing, T7 Compound, 29x2.35
Rear Tire
Specialized Ground Control, GRID Casing, T7 Compound, 29x2.35
Front Hub
Specialized alloy, sealed cardridge bearings, 6-bolt, 15x110mm thru-axle, 28h
Inner Tubes
Standard, Presta valve
Frame
FACT 11m Full Carbon, Progressive XC Geometry, Rider-First Engineered™, threaded BB, 12x148mm rear spacing, internal cable routing, 110mm of travel
Seat Binder
Specialized Alloy, 34.9mm
Fork
Rockshox SID Select, Charger RL Damper, Debon Air, 15x110mm, 44mm offset, 120mm Travel
Rear Shock
RockShox DELUXE Select+, Rx XC Tune, Two Position, Rebound Adjust, 190x40mm
Front Brake
SRAM G2 RS, 4-piston caliper, hydraulic disc, 180mm rotor
Rear Brake
SRAM G2 RS, 4-piston caliper, hydraulic disc, 180mm rotor
SWAT
SWAT EMT Cage-Mount Tool