Rower Specialized Stumpjumper Alloy
Regular price:
3.162,48 €
product unavailable

Beschreibung
THE TRAIL BENCHMARK - Kiedy zaczęliśmy projektować całkowicie nowego Stumpjumpera, postawiliśmy sobie ambitne cele. Musiał być doskonały na każdym rodzaju szlaku, dla każdego stylu jazdy. Aby to osiągnąć, chcieliśmy poważnie zredukować masę bez poświęcania trwałości, sztywnej, responsywnej ramy, która wciąż jest lekka i żwawa, geometrii, która poprawia jakość jazdy każdego rowerzysty oraz najlepszej kinematyki zawieszenia, jaką znamy. Okazuje się, że w nowym Stumpjumperze możesz mieć ciastko i zjeść ciastko.
NAJSŁODSZE 130MM SKOKU, NA KTÓRYM BĘDZIESZ JEŹDZIĆ - Udoskonaliliśy kinematykę zawieszenia Stumpjumpera, aby wydobyć najlepsze możliwe osiągi w 130mm skoku. Niezliczone godziny prac w laboratorium nad zawieszeniem i testy w terenie doprowadziły do powstania wyrafinowanego roweru o średnim skoku, który pożera duży teren jak grawitacyjna bestia, wszędzie radzi sobie jak marzenie i wspina się tak, jakby miał silnik.
PROGRESYWNA GEOMETRIA - Geometria S-Sizing nowego Stumpjumpera trafia w samo sedno progresji. Jest długa, niska, z krótkim offsetem widelca i bardziej stromym kątem rury podsiodłowej. Połączenie tych cech sprawia, że jazda jest bardziej stabilna, bardziej komfortowa podczas wspinaczki i lepsza wszędzie. Dzięki regulacji FlipChip możesz jeszcze dokładniej dopasować rower, aby Twój nowy Stumpjumper sprawował się bez zarzutu w każdym terenie, jaki wybierzesz.
RIDER-FIRST ENGINEERED™ - Ramy Rider-First Engineered™ wykorzystują specyficzne dla rozmiaru podejście do charakterystyki jazdy, które zapewnia wzorcowe prowadzenie i nieskazitelne osiągi, niezależnie od rozmiaru ramy i rowerzysty. Obojętnie czy jeździsz DH na rozmiarze S1, czy S6, doświadczysz tych samych cech jazdy - ostrego pokonywania zakrętów i zrównoważonej sztywności przodu i tyłu - przy możliwie najniższej masie, a mówiąc niska, mamy na myśli naprawdę niską masę: 2250 gramów (S-Works, rozmiar S-3, z tylnym amortyzatorem).
Rama
Alloy chassis and rear-end, asymmetrical design, 29 Trail Geometry, horst pivot BB adjustment, threaded BB, 12x148mm dropouts, sealed cartridge bearing pivots, replaceable derailleur hanger, 130mm of travel
Zacisk sztycy
Alloy, 38.6mm
Amortyzator
X-Fusion 02 Pro RL, Rx Trail Tune, rebound adjust, lockout S1:190x42.5mm, S2-S6: 190x45mm
Widelec
RockShox 35 Silver, Solo Air, 44mm offset, rebound adjust, TurnKey lockout, 15x110mm Boost™ Maxle® Lite thru-axle, 140mm of travel
Mostek
Alloy Trail Stem, 35mm bar bore
Kierownica
Specialized, 6061 alloy, 6-degree upsweep, 8-degree backsweep, 30mm rise, 780mm width
Owijka
Specialized Trail Grips
Siodło
Body Geometry Bridge Saddle, steel rails
Sztyca
TranzX dropper, 34.9mm, S1: 100mm, S2: 125mm, S3: 150mm. S4-S5: 170mm, S6- 200mm
Przedni hamulec
Tektro Gemini Comp, hydraulic disc, resin pad, 200mm
Tylny hamulec
Tektro Gemini Comp, hydraulic disc, resin pad, 180mm
Tylna przerzutka
SRAM SX Eagle, 12-speed
Manetki
SRAM SX Eagle, trigger, 12-speed
Kaseta
SRAM PG-1210 Eagle, 11-50t
Łańcuch
SRAM SX Eagle, 12-speed
Mechanizm korbowy
SRAM SX Eagle, S1:165mm, S2-S5: 170mm, S6: 175mm
Zębatki
30T
Suport
SRAM Powerspline
Obręcze
Double-wall alloy, 27mm internal width, 28h
Przednia piasta
Alloy, sealed cartridge bearings, 15x110mm thru-axle, 28h
Tylna piasta
Alloy, sealed cartridge bearings, 12x148mm thru-axle, 28h
Przednia opona
Butcher, GRID casing, GRIPTON® T7 compound, 29x2.3"
Tylna opona
Purgatory, GRID casing, GRIPTON® T7 compound, 29x2.3"
Dętki
Standard, Presta valve
Szprychy
Stainless, 14g